Lütfen Bekleyiniz...
  • *Üniversitelerin ve/veya liselerin HEMŞİRELİK, EBELİK bölümlerinden mezun, 
  • *İşkur kaydı olan ve İşbaşı Eğitim Programı ile başlayabilecek,
  • *Etik değerlere önem veren, hasta odaklı, 
  • *Dinamik bir çalışma ortamında kariyer hedefleyen, 
  • *Kişisel ve mesleki gelişimine önem veren, 
  • *Mesleki yenilikleri takip eden, 
  • *Eğitime ve gelişime açık, 
  • *Ekip çalışmasına yatkın.

takım arkadaşları aramaktayız.

Özel Sağlık hastanesinde Hasta Danışmanı olarak çalışmak üzere 

  • Tıbbi Sekreterlik ve Dokümantasyon ya da Sağlık Yönetimi mezunu,
  • Tıbbi terminolojiye hâkim, En az 2 yıl özel hastanede hekim sekreterliği yapmış, epikriz yazma dosya yazma konularında deneyimli 
  • 10 parmak klavye kullanabilen,
  • Diğer sağlık çalışanları ile birlikte çalışmaktan ve hastalara yardımcı olmaktan mutluluk duyan,
  • MS Office programlarını kullanabilen, diksiyonu düzgün, iletişim becerileri yüksek Hasta Danışmanı alınacaktır.

İş Tanımı;

  • Tetkik için bekleyen hastaların takibinin yapılması ve bilgi verilmesi,
  • Tetkik sonuçları ve filmlerin tesliminin yapılmasının sağlanması,
  • Telefonla ya da ayaktan gelen hastanın gerekli bölüme randevusunun verilmesi, randevu sisteminin takibinin yapılması,
  • Hasta verilerinin günlük olarak ilgili sisteme girilmesi,
  • Tıbbi raporları hazırlamak, kayıt altında tutmak, ilgili uzmanın onayına sunulması,
  • Bilgi istem formları ve raporların arşivlenmesinin sağlanması.

Özel Sağlık Hastanesinde vardiyalı çalışmak üzere, 
- En az lise mezunu

- Tercihen hastane ya da otel temizliğinde tecrübesi olan 

 - Temizlik ve hijyen konusunda özenli

- Hasta sağlığına önemle yaklaşan

- İletişim ve insan ilişkilerinde başarılı

- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış

- Sigara kullanmayan


Temizlik personeli alımı yapılacaktır.

Özel Sağlık Hastanesi Bünyesinde Tam Zamanlı Çalıştırılmak üzere;


Çağrı merkezinin günlük çalışma ve yönetiminden sorumlu olan çağrı merkezi sorumlusunun,

*Bilgisayar, yazılım uygulamaları, telefon sistemleri vb. dahil olmak üzere çağrı merkezinde kullanılan teknolojilerin bilgisine sahip olmak,

*En az ön lisans veya üniversitelerin 4 yıllık ilgili bölümlerinden mezun,

*Stresli durumlarda sakin kalıp iletişimi sürdürebilmek,

*Ekip liderliği yapabilmek,

*Mükemmel müşteri hizmetleri anlayışı ve iletişim becerilerine sahip olmak,

*Düzgün bir diksiyon ve etkili hitabet yeteneği göstermek,

*Problem çözme kabiliyeti göstermek,

*Erkek adaylar için askeri yükümlülüğü bulunmamak,

*Raporlama sürecine hakim olmak,

* Sorumluluk görevinden az 2 yıl deneyim sahibi olmak, 

*Tercihen İngilizce ve Arapça bilen,


'Çağrı Merkezi Takım Lideri' aramaktayız.






Ara Onlıne Randevu